Fifth Avenue

Fifth Avenue to miejsce doskonale kojarzone z filmów czy choćby gazet. Tuż po Times Square, jest to chyba jedna z najbardziej rozpoznawalnych ulic Nowego Jorku.
Jako, że moja szkoła znajdowała się na siódmej alei, chcąc-nie chcąc, często musiałam przechodzić przez piątą aleję. Rzeczywiście, ilość ekskluzywnych sklepów poraża. Często też, trudno było przejść spokojnie, ponieważ tłum ludzi jest niewyobrażalny, szczególnie w godzinach szczytu.

Karolina Ramos

Born in 1994 in Poland. Constantly spending money on traveling.

6 komentarzy:

  1. Mój e-mail to p_karolina_1993@tlen.pl .Może chciałabyś korespondować? Uwielbiam Twojego bloga, a wydajesz się być sympatyczną osobą i pomimo tego gdzie byłaś, jaką szansę dostałaś, skromną. :) -Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej dziękuję! A coś do nauki słownictwa znasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i mam pytanie, korzystałaś kiedyś z fiszek? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecie butow- swietne! Ba, fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Widzę, że mnie Marta wyprzedziła. Miałam powiedzieć to samo!

    OdpowiedzUsuń