Woodstock 2015


Pure craziness. I did not plan to be there at all - to be honest, I was planning to be in a completely different country at the time, but as it usually happens all my so-called-plans changed 180 degrees. 
Taking into account the fact that I was utterly unprepared for anything, what led to freezing my butt off in the tent, not really making it to the concerts (three out of shitload offered is not the best possible score, but well, I was busy having fun), finishing with me breaking my phone into pieces - I am still obligated to say that it was fucking amazing. Next year I am coming back. With a warm sleeping back and an old nokia.


 PL:
Czyste szaleństwo. Wcale nie planowałam tam być, właściwie to miałam być w kompletnie innym kraju, ale jak to zwykle bywa - plany się pozmieniały o 180 stopni. Zaczynając od tego, że byłam kompletnie nieprzygotowana, przez co odmroziłam sobie tyłek w namiocie, nie udało mi się zbytnio dotrzeć na koncert (trzy na miliard oferowanych nie jest zbyt dobrym wynikiem, ale cóż, byłam zbyt zajęta dobrze się bawiąc), a kończąc na tym, że rozbiłam kompletnie telefon i tak muszę stwierdzić, że było mega super. Za rok też będę. Z ciepłym śpiworem i starą nokią.
 

I took about 50 pictures with my old analog camera. Surprisingly (not really, to be honest) turned out that half of them are just night black. Most of those that turned out to come out alright are not really designed to be published. Anyway, I picked some. Also taken with my phone. Before it became a smashed piece of electronics. Woodstock it is. Enjoy - or better come to Kostrzyn next July and experience it all yourself.

PL:
Zrobiłam około 50 zdjęć moim kochanym analogiem. Jednakże, ku mojemu zaskoczeniu (nie do końca he he) okazało się, że większość jest całkowicie czarna. Te, które wyszyły nie są raczej zdjęciami, które należy publikować w internecie. Tak czy siak, wybrałam kilka. Załapało się też parę zdjęć zrobionych telefonem, zanim został kompletnie roztrzaskany.  


















Karolina Ramos

Born in 1994 in Poland. Constantly spending money on traveling.

3 komentarze:

  1. Zdjęcia podobne do tych, które mam w swoim albumie: z Tyskiego Festiwalu im. Ryśka Riedla w 2007 roku. Ach, co za czasy!

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, przypomniało mi sie jak napisałaś że nie bierzesz telefonu ani aparatu na festiwae bo zawsze zniszczy albo zgubisz. nie wiem jak to robisz, serio ;d

    OdpowiedzUsuń